Четвер, 26.11.2020, 00:05
Вітаю Вас Гість

Рокитнянський ліцей - Мала академія наук

*** Вітаємо на сайті комунального закладу Рокитнянської районної ради Київської області "Рокитнянський ліцею - Мала академія наук" ***
Меню сайту
Інформаційний вісник
Інформаційна відкритість
Батьківська рада
Інформація для батьків
Патріотичне виховання
Ми-українці
COVID-19
Коронавірус
Архів записів
Наше опитування
Хто завітав на наш сайт
Всього відповідей: 195
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Березень » 7 » Дидактичні особливості інтеграції уроків із суміжних дисциплін
23:17
Дидактичні особливості інтеграції уроків із суміжних дисциплін

     5 березня 2015 року у Рокитнянському районному ліцеї пройшов районний семінар вчителів математики та інформатики. Його мета:

  • зацікавити колег ідеєю інтеграції уроків з інформатики та математики;
  • показати ефективність взаємодії вчителя і учнів на інтегрованому уроці;
  • розкрити можливості використання ІКТ на інтегрованих уроках з математики та інформатики.

     Всі завдання, поставлені перед вчителями ліцею (Букатою Л.О. та Іщенко В.М.), були втілені і застосовані на практиці у вигляді бінарного уроку "Степенева функція (узагальнення з теми)". Щоб такі уроки були ефективними, від учнів вимагається високий рівень сформованості елементарних пізнавальних процесів, високий рівень активного мислення, високий рівень організованості і цілеспрямованості. Компетентність учня цілком залежить від компетентності його вчителя. А професійне самовдосконалення є внеском кожного вчителя у педагогічну науку.

 

Переглядів: 245 | Додав: licey | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Прогноз погоди
Корисні посилання
Інститут модернізації змісту освіти Академія неперервної освіти Відділ освіти Райметодкабінет Освітній портал Педагогічна преса Шкільний світ
Друзі сайту