Четвер, 05.12.2019, 15:42
Вітаю Вас Гість

Рокитнянський ліцей - Мала академія наук

*** Вітаємо на сайті комунального закладу Рокитнянської районної ради Київської області "Рокитнянський ліцею - Мала академія наук" ***
Меню сайту
Інформаційний вісник
Інформаційна відкритість
Батьківська рада
Інформація для батьків
Патріотичне виховання
Ми-українці
ЗНО
Архів записів
Наше опитування
Хто завітав на наш сайт
Всього відповідей: 190
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Мережа класів та наповнюваність в них учнів

станом на 25.09.2019

 

Клас

К-ть класів

К-ть учнів

Всього

класів

учнів

Основна школа

8

1

20

2

39

9

1

19

Старша школа

10

1

21

2

41

11

1

20

Разом

 

4

80

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОКИТНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЛІЦЕЙ

Рокитнянської районної ради Київської області

 

НАКАЗ

31.08.2018                                                                                                         №

смт Рокитне

Про режим роботи ліцею

у 2018/2019 н.р.

 

Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про охорону дитинства»,  розпоряджень Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 року 903-р. та від 28 березня 2018 року №244-р. «Про затвердження плану заходів на 2017-2029 роки із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»», розпорядження Рокитнянської РДА від 05 липня 2018 року №223 «Про заходи щодо підготовки та організованого початку 2018/2019 навчального року в Рокитнянському районі», наказу відділу освіти від 20 серпня 2018 р. № 166 «Про  організований початок  2018/2019 навчального року в закладах освіти Рокитнянського району», згідно з робочою освітньою програмою, Статутом ліцею (Р. ІІІ, п 3.10, 3.15, 3.16, 3.17-3.21) та рішенням спільного засідання педагогічної ради та ради закладу (протокол № 1 від 31.08.2018) та з метою чіткої організації праці вчителів, учнів та технічного персоналу 

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити таку структуру 2018/2019 навчального року:

1.1. 1 вересня – свято – День знань, початок о 8:30;

1.2. заняття 1 вересня 2018 року розпочати тематичним уроком;

1.3. навчальний рік поділити на семестри:

І семестр –  з 3 вересня  до 28  грудня 2018 р.;

ІІ семестр – з 14 січня до 24 травня 2019 р.

1.4. протягом навчального року провести канікули у такі терміни:

осінні –  з 29 жовтня  до 04 листопада 2018 р.;

зимові –  з 30 грудня  до 13 січня 2019 р.;

весняні –  з 25 березня до 01 квітня 2019 р.

1.5. провести державну підсумкову атестацію:

1.5.1. для учнів 9 класу (згідно графіка);

1.5.2. для учнів IІ-го курсу (11 кл., у формі ЗНО, згідно графіка);

1.6. документи про повну загальну середню освіту вручити випускникам  ІІ-го курсу на випускному вечорі.

2. Затвердити:

2.1. режим роботи тижневий – п’ятиденний, однозмінний;

2.2. початок занять о 8:30, щопонеділка лінійка о 10:00, на 8 уроці – виховна година по всіх класах/курсах; щоденно: зарядка о 08:15, виконання Гімну України перед першим уроком;

2

2.3. тривалість уроків – 40 хвилин;

2.4. розклад дзвінків на уроки та перерви                                                 

Додаток 1

           2.5. графіки чергувань адміністрації, вчителів на перервах               

Додаток 2

           2.6. розклад уроків № 1, № 2                                                                

                            Додаток 3                                                                                                      

2.7. календарно-тематичне планування вчителів з навчальних предметів  інваріантної та варіативної складових робочого навчального плану;

                      до 10.09.2018

2.8. програми виховної роботи класних керівників/кураторів курсів                    

до 10.09.2017

3. Закріпити за класами/курсами для навчання такі приміщення:

3.1. класна кімната 8 класу (кабінет економіки, географії) – відповідальна – куратор В.Пелішенко;

3.2. класна кімната 9 класу (кабінет біологічний) – відповідальна – класний керівник О.Хілініч;

3.3. класна кімната І курсу (кабінет історії та правознавства) – відповідальна – куратор І.Ярмак;

3.4. класна кімната ІI курсу (кабінет математики) – відповідальна – куратор В.Іщенко.

4. Проводити прибирання класних кімнат черговим учням 8-11 кл. після закінчення навчальних занять, 2 рази вологе прибирання під час перерв, слідкувати за санітарним станом класних кімнат впродовж навчального дня

                    щоденно

5. Класним  керівникам/кураторам   курсів  (І.Ярмак, В.Іщенко, В.Пелішенко,  О.Хілініч):

5.1. закріпити за учнями в кожній класній кімнаті постійне робоче місце з метою їх матеріальної відповідальності за збереження ліцейних меблів;

5.2. проводити генеральне прибирання класних кімнат, закріплених територій та поверху в останню п’ятницю місяця;

5.3. контролювати дозвілля учнів під час перерв, з метою попередження травматизму;

5.4. не відпускати учнів з уроків на різні заходи (репетиції, змагання) без дозволу адміністрації ліцею;

5.5. проводити позакласні заходи за планом після закінчення уроків у тих класах, учні яких беруть участь у них;

5.6. подавати (після першого уроку) щоденні відомості обліку відвідування;

5.7. з’ясовувати причини відсутності учнів протягом дня з подальшою реєстрацією в класному журналі, про безпідставні причини відсутності учнів інформувати адміністрацію ліцею;

5.8. супроводжувати дітей до їдальні, контролювати дотримання учнями правил навчальної дисципліни та правил особистої гігієни під час харчування.

6. Усім учителям ліцею:

 

3

6.1. забезпечити прийом і передачу навчального кабінету (класної кімнати) між уроками протягом усього навчального року;   

6.2. не допускати сторонніх осіб на уроки без дозволу директора;

6.3. заборонити проводити заміну уроків за домовленістю між учителями без дозволу адміністрації ліцею;

6.4. нести відповідальність за збереження здоров’я і життя дітей під час їх перебування в ліцеї на заняттях, під час прогулянок, екскурсій, позакласних заходів;

6.5. розпочинати та закінчувати робочий день з ознайомлення з оголошеннями, розміщеними на інформаційному стенді.

7. Визначити такі основні обов’язки чергового адміністратора:

– відповідає за чіткий порядок у ліцеї, дотримання розпорядку дня учасниками освітнього процесу;

– контролює санітарний режим у ліцеї, їдальні, кабінетах, класних кімнатах;

– здійснює контроль за організацією чергування вчителів й учнів у ліцеї;

– вживає заходи до учнів, які запізнюються або не відвідують заняття;

– про всі надзвичайні ситуації доповідає директору ліцею.

8.Заступнику директора з навчально-виховної роботи (А. Денисенко) розмістити зміст режимних моментів роботи ліцею на постійно діючому інформаційному стенді                                                                          

до 05.09.2018

9. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

  

Директор ліцею                                                                                              Л.Прозор

 

 

 

З наказом ознайомлені 31.08.2018:

 

А. Денисенко

О. Мовчан                                

І. Ярмак

С. Євсєєнко

О. Хорунжа

В. Пелішенко

 

О. Хілініч

Т. Нікітіна

В. Іщенко

Т.  Лисиця

Ю. Дяченко

С. Усенко

 

О. Герасименко

О. Коваленко

А. Юрківська

П.  Шелест

І. Сова

С. Рисак

Додаток 1

                                                                   РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ

Ліцей

 

1 пара

8.30 – 9.10

1 урок

10 хв.

Перерва

9.20 – 10.00

2 урок

10 хв.

Перерва

2 пара

10.10- 10.50

3 урок

20 хв.

Перерва

11.10 – 11.50

4 урок

10 хв.

Перерва

3 пара

12.00 – 12.40

5 урок

10 хв.

Перерва

12.50 – 13.30

6 урок

10 хв.

Перерва

4 пара

13.40 – 14.20

7 урок

10 хв.

Перерва

14.30-15.10

8 урок

 

Додаток 2

ГРАФІК

чергування адміністрації та вчителів

Рокитнянського районного ліцею

на 2018/2019 н.р.

 

 

Дні тижня

 

Представник адміністрації

 

Викладач

з 8.00 до 16.00

на перервах

Понеділок

Прозор Л.А., директор ліцею

Хорунжа О.В., практичний психолог

Вівторок

Денисенко А.І., заступник з навчально-виховної роботи

Пелішенко В.В., класний керівник 8 класу

Середа

Мовчан О.В., заступник з виховної роботи

Ярмак І.В., куратор І курсу

Четвер

Денисенко А.І., заступник з навчально-виховної роботи

Хілініч О.І., класний керівник 9 класу

П’ятниця

Мовчан О.В., заступник з виховної роботи

Іщенко В.М., куратор ІІ курсу

Форма входу

Прогноз погоди
Корисні посилання
Інститут модернізації змісту освіти Академія неперервної освіти Відділ освіти Райметодкабінет Освітній портал Педагогічна преса Шкільний світ
Друзі сайту