П`ятниця, 15.12.2017, 16:46
Вітаю Вас Гість

Рокитнянський районний ліцей

*** Вітаємо на сайті Рокитнянського районного ліцею Рокитнянської районної ради Київської області ***
Меню сайту
Інформаційний вісник
Інформаційний вісник
Батьківська рада
Інформація для батьків
Патріотичне виховання
Ми-українці
ЗНО
Архів записів
Наше опитування
Хто завітав на наш сайт
Всього відповідей: 154
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Мережа класів та наповнюваність в них учнів

станом на 05.09.2017

 

Клас

К-ть класів

К-ть учнів

Всього

класів

учнів

Основна школа

8

1

21

2

42

9

1

21

Старша школа

10

1

21

2

38

11

1

17

Разом

 

4

80

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОКИТНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЛІЦЕЙ

Рокитнянської районної ради Київської області

 

НАКАЗ

26.08.2017

смт Рокитне

Про режим роботи ліцею

у 2017/2018 н.р.

 

Відповідно до ст. 9, 15, 16, 22, 33 Закону України « Про загальну середню освіту», ст. 6 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, листів МОН України від 07 червня 2017 р. № 1/9-315 «Про структуру 2017/2018 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів», від 09 серпня 2017 р. № 1/9-436 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 н.р.»; наказів МОН України від 14 липня 2016 р. № 826 «Про затвердження навчальних програм для 10-11 кл. загальноосвітніх навчальних закладів», від 07 червня 2017 р. № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 кл. загальноосвітніх навчальних закладів», згідно з робочим навчальним планом, Статутом ліцею (Р. ІІІ, п 3.10, 3.15, 3.16, 3.17-3.21) та рішенням спільного засідання педагогічної ради та ради закладу (протокол № 1 від 31.08.2017), з метою чіткої організації праці вчителів, учнів та технічного персоналу

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити таку структуру 2017/2018 навчального року:

1.1. 1 вересня – свято – День знань, початок о 9:00;

1.2. заняття 1 вересня 2017 року розпочати тематичним уроком;

1.3. навчальний рік поділити на семестри:

– І семестр – з 01.09.2017 року до 29.12.2017 року;

– ІІ семестр – з 15.01.2017 року до 25.05.2018 року;

1.4. протягом навчального року провести канікули у такі терміни:

– осінні – з 23 жовтня до 29 жовтня 2017 року;

– зимові – з 30 грудня 2017 року до 14 січня 2018 року;

– весняні – з 26 березня до 01 квітня 2018 року;

1.5. провести державну підсумкову атестацію:

1.5.1. для учнів 9 класу (згідно графіка);

1.5.2. для учнів IІ-го курсу (11 кл., у формі ЗНО, згідно графіка);

1.6. документи про загальну середню освіту вручити випускникам 9 класу та ІІ-го курсу на урочистих лінійках та випускному вечорі.

2. Затвердити:

2.1. режим роботи тижневий – п’ятиденний, однозмінний;

2.2. початок занять о 8:30, щопонеділка лінійка о 10:00, на 8 уроці – виховна година по всіх класах/курсах; щоденно: зарядка о 08:15, виконання Гімну України перед першим уроком;

2.3. тривалість уроків – 40 хвилин;

2.4. розклад дзвінків на уроки та перерви

Додаток 1

2.5. графіки чергувань адміністрації, вчителів на перервах

Додаток 2

2.6. розклад уроків № 1, № 2

Додаток 3

2.7. календарно-тематичне планування вчителів з навчальних предметів інваріантної та варіативної складових робочого навчального плану;

до 08.09.2017

2.8. програми виховної роботи класних керівників/кураторів курсів

до 08.09.2017

3. Закріпити за класами/курсами для навчання такі приміщення:

3.1. класна кімната 8 класу (кабінет біологічний) – відповідальна – класний керівник Хілініч О.І.;

3.2. класна кімната 9 класу (кабінет історії та правознавства) – відповідальна – класний керівник Ярмак І.В.;

3.3. класна кімната І курсу (10 кл., кабінет математики) – відповідальна – куратор Іщенко В.В..

3.4. класна кімната ІI курсу (11 кл., кабінет економіки, географії) – відповідальна – куратор Пелішенко В.В..

4. Проводити прибирання класних кімнат черговим учням 8-11 кл. після закінчення навчальних занять, 2 рази вологе прибирання під час перерв, слідкувати за санітарним станом класних кімнат впродовж навчального дня

щоденно

5. Класним керівникам/кураторам курсів (Ярмак І.В., Іщенко В.М., Пелішенко В.В., Хілініч О.І.):

5.1. закріпити за учнями в кожній класній кімнаті постійне робоче місце з метою їх матеріальної відповідальності за збереження ліцейних меблів;

5.2. проводити генеральне прибирання класних кімнат, закріплених територій та поверху в останню п’ятницю місяця;

5.3. контролювати дозвілля учнів під час перерв, з метою попередження травматизму;

5.4. не відпускати учнів з уроків на різні заходи (репетиції, змагання) без дозволу адміністрації ліцею;

5.5. проводити позакласні заходи за планом після закінчення уроків у тих класах, учні яких беруть участь у них;

5.6. подавати (після першого уроку) щоденні відомості обліку відвідування;

5.7. з’ясовувати причини відсутності учнів на протязі дня з подальшою реєстрацією в класному журналі, про безпідставні причини відсутності учнів інформувати адміністрацію ліцею;

5.8. супроводжувати дітей до їдальні, контролювати дотримання учнями правил навчальної дисципліни та правил особистої гігієни під час харчування.

6. Усім учителям ліцею:

6.1. забезпечити прийом і передачу навчального кабінету (класної кімнати) між уроками протягом усього навчального року;

6.2. не допускати сторонніх осіб на уроки без дозволу директора;

6.3. заборонити проводити заміну уроків за домовленістю між учителями без дозволу адміністрації ліцею;

6.4. нести відповідальність за збереження здоров’я і життя дітей під час їх перебування в ліцеї на заняттях, під час прогулянок, екскурсій, позакласних заходів;

6.5. розпочинати та закінчувати робочий день з ознайомлення з оголошеннями, розміщеними на інформаційному стенді.

7. Визначити такі основні обов’язки чергового адміністратора:

– відповідає за чіткий порядок у ліцеї, дотримання розпорядку дня учасниками навчально-виховного процесу;

– контролює санітарний режим у ліцеї, їдальні, кабінетах, класних кімнатах;

– здійснює контроль за організацією чергування вчителів й учнів у ліцеї;

– вживає заходи до учнів, які запізнюються або не відвідують заняття;

– про всі надзвичайні ситуації доповідає директору ліцею.

8.Заступнику директора з навчально-виховної роботи (Денисенко А.І.) розмістити зміст режимних моментів роботи ліцею на постійно діючому інформаційному стенді

до 05.09.2017

9. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

 

Директор ліцею Л.А. Прозор

 

 

 

З наказом ознайомлені 26.08.2017:

 

Ярмак І.В.

Денисенко А.І.

Євсєєнко С.В.

Хілініч О.І.

Іщенко В.М.

Коваленко О.С.

 

Герасименко О.В.

Усенко С.М.

Лисиця Т.О.

Пелішенко В.В.

Хорунжа О.В.

Павленко Я. В.

Нікітіна Т.В.

Шелест П.П.

Рисак С.М.

Юрківська А.В.

Сова І.І.

Дяченко Ю.О.

 

Додаток 1

                                                                   РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ

Ліцей

 

1 пара

8.30 – 9.10

1 урок

10 хв.

Перерва

9.20 – 10.00

2 урок

10 хв.

Перерва

2 пара

10.10- 10.50

3 урок

20 хв.

Перерва

11.10 – 11.50

4 урок

10 хв.

Перерва

3 пара

12.00 – 12.40

5 урок

10 хв.

Перерва

12.50 – 13.30

6 урок

10 хв.

Перерва

4 пара

13.40 – 14.20

7 урок

10 хв.

Перерва

14.30-15.10

8 урок

 

Додаток 2

ГРАФІК

чергування адміністрації та вчителів

Рокитнянського районного ліцею

на 2017/2018 н.р.

 

 

Дні тижня

 

Представник адміністрації

 

Викладач

з 8.00 до 16.00

на перервах

Понеділок

Прозор Л.А., директор ліцею

Хорунжа О.В., практичний психолог

Вівторок

Денисенко А.І., заступник з навчально-виховної роботи

Пелішенко В.В., куратор ІІ курсу

Середа

Мовчан О.В., заступник з виховної роботи

Ярмак І.В., класний керівник 9 класу

Четвер

Денисенко А.І., заступник з навчально-виховної роботи

Хілініч О.І., класний керівник 8 класу

П’ятниця

Мовчан О.В., заступник з виховної роботи

Іщенко В.М.,

куратор І курсу

Форма входу

Прогноз погоди
Корисні посилання
Інститут модернізації змісту освіти Академія неперервної освіти Відділ освіти Райметодкабінет Освітній портал Педагогічна преса Шкільний світ
Друзі сайту